Ikan Kukus Ala Thai

Ikan Kukus Ala Thai - Ikan kerapu ini adalah ikan yang saya beli semasa kunjungan ke kota kinabalu minggu lepas. saya banyak membeli ikan kerapu yang terdapat berbagai spesis.Bahan-bahan1 ekor ikan siakap/senangin/seabass (seberat 600g)2 tangkai cili merah } dihiris8 tangkai cili padi }diketuk2 biji asam boi3 ulas bawang putih. "cara-cara memasak ikan bawal kukus. untuk melihat lebih 1000 lagi video masakan, layari http://www.trymasak.my ! steps to cook ikan bawal kukus. for 1000.

Spaghetti Bolognese With Black Pepper Sausage

All of image that appear on this page found from internet. The WebMaster does not hold any Legal Rights of Ownership on them. Ownership/Copyrights still vests with whomsoever concern. If by anyhow any of them is offensive to you, please Contact Us asking for the removal. If any images that appear on the website are in Violation of Copyright Law or if you own copyrights over any of them and do not agree with it being shown here, please also contact us and We will remove the offending information as soon as possible..

Report This Image

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. hari ni nak kongsikan resepi nasi goreng ikan masin yg sangat ringkas dan semestinya sedap. saya mmng suka sngt. Ikan kukus merupakan sajian kemestian dalam mana-mana menu masakan cina. rasanya hidangan cina tidak akan lengkap tanpa ikan kukus. ikan kukus ala cina.Macam biasa, menu ni dah lama habis, berbaris panjang menanti giliran.layan je lah kan.walaupun resepi 3 rasa ni biasanya mudah untuk disediakan, tapi.

So,saya bagi cadangan beli ikan siakap ni utk masak stim.masa tu masih x pasti lagi nak masak stim apa.. limau kah..atau halia kah.. atau ala thai......O.k lah, petang ni sajian yang ke udara adalah siakap stim..memang sedap sangat resepi dari mel ni, tq banyak2 ye mel coz sudi kongsi resepinya.saya masak.

Related image with Ikan Kukus Ala Thai