Deko Ruangtamu

Deko bersama eric :: season 7 ::, Wajah baru ruang tamu. gaya moden 360 darjah, begitulah konsep untuk ruang tamu kecil ini yang mempunyai cabaran sudut-sudut. Idea segera dekorasi ruang tamu | hazlamanuar idea segera, Bengkel “jom deko” impiana & elyza’s beri peluang pembaca dalami dunia dekorasi - december 1, 2013; temubual bersama pereka bentuk dalaman hanafiah yusoff. Desain rumah minimalis, Temukan berbagai inspirasi menarik seputar hunian anda. desain arsitektur, desain interior, kontraktor bangun dan renovasi rumah, desain furniture rumah, furniture. Dekorasi menarik ruang tamu sempit, idea, Biasalahkan kalo dah rumah teres setingkat. memang sempit sangatlah ruang untuk ruang tamu. mujurlah ada dari tak der kan. progress kemas rumah dah 50% siap.. Anak mama manja: langsir ruang tamu, Pemilihan warna langsir kali ni ialah coklat gelap + warna krimsaje pilih 2 kombinasi warnanampak terang and luas ckitkalau ambil warna coklat gelap. Ruang santaiku: deko rumah - pasang lampu kipas, Alang2 dah dia pun dok wat pemasngan lampu dan kipas aku suruh dia pasang sekali penyangkut, tempat letak sabun dan cermin kat dua2 bilik ayaq, tak payah.

buai anak aku tu mmg aku nak letak kt ruang tamu sb bila buai dia
1200 x 1600 · jpeg, Buai anak aku tu mmg aku nak letak kt ruang tamu sb bila buai dia

deko raya ruang tamu 2012 ::
960 x 1600 · jpeg, Deko raya ruang tamu 2012 ::

ruang+tamu.gif